Marmaraereğlisi Kaymakamlığı’na Hayırlı Olsun Ziyareti

30 Nisan 2026

Bölge Müdürümüz Mehmet Yapıcı ve Bölge Müdür Yardımcımız Güven Demir, Marmaraereğlisi Kaymakamlığı’nın yeni hizmet binasına taşınması dolayısıyla Marmaraereğlisi Kaymakamı’na hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Gerçekleşen ziyarette, yeni hizmet binasının ilçeye kazandırılmasından duyulan memnuniyet dile getirilirken, kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine katkı sağlayacağı vurgulandı. Bölge Müdürümüz Mehmet Yapıcı, yeni binanın Marmaraereğlisi halkına daha kaliteli hizmet sunulmasına olanak tanıyacağını belirterek, Marmaraereğli Kaymakamı Gökhan Gürbüzerol'a görevinde başarılar diledi.
Marmaraereğlisi Kaymakamı ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, kamu kurumları arasındaki iş birliği ve dayanışmanın önemine dikkat çekti. Ziyaret, karşılıklı iyi dilek ve temennilerin ardından sona erdi.